Tuesday, March 22, 2011

Pertemuan Pertama Dengan Azian Elias, Rakan Blogger

Bonda nak mengabadikan saat permulaan perkenalan dan pertemuan Bonda dengan rakan di perjalanan kerana masing-masing mempunyai cerita yang tersendiri.
Kali ini Bonda nak kongsi pengalaman pertemuan pertama kali Bonda dengan Yan. Yan adalah seorang blogger, sama macam Bonda juga. Dengan kata lain, kami mula berkenalan/mengenali satu sama lain melalui blog. Yan jadi follower Bonda (di awal penglibatan Bonda sebagai blogger), mungkin gara-gara blog walking.

Lepas dah follow each other, kami berhubung melalui Face book pulak. Nak dipanjangkan cerita, Yan ada pulak connection dengan kakak ipar bakal menantu Bonda. Wah! Sangat menarik ceritanya. Bonda sangkakan pertemuaan pertama kami akan terjadi pada 17 April 2011, tapi ia berlaku pada 19 Mac 2011.

Inilah Yan atau Azian Ellias, rakan blogger.
Dulu, zaman persekolahan, Bonda ada sahabat pena. Tapi sekarang dah lost contact.
Pertemuan Bonda dan Yan berlaku di majlis khatam al-Quran anak abang bakal menantu Bonda. Nak tau cerita lanjut, baca aje kat SINI.

Sempat juga kami berkenalan. Dia seorang usahawan yang mengusahakan perniagaan pakaian Canggih dan lain-lain pakaian seragam sekolah. Dah 11 tahun berkecimpung dan berjaya mengecapi kejayaannya. Jika dia tunggu atau tetap menjadi cikgu sekolah rendah, mungkin tak ke mana. Maksud Bonda kesenangan fizikallah. Yan juga seorang yang peramah, senang diajak berbual. Anyway Bonda happy dapat berjumpa dan berkenalan dengan Yan. Semoga persahabatan kami berkekalan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...