Sunday, June 10, 2012

Kenapa IPad2 jadi pilihan

Segala puji dan syukur ke hadrat Allaha S.W.T., selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.w serta ahli keluarga dan para sahabatnya sekalian.
Inilah percubaan pertama Bonda menulis post dengan menggunakan iPad. Baru beli semalam kat Mines shopping fair. Konsultan Bonda adalah anak-anak Bonda, Iffah, Eg, Izzah & Akie. "Terima kasih kerana menemani Bonda". Sekarang Bonda perlulah membiasakan diri menggunakan iPad ini supaya berbaloi dan hajat Bonda tercapai. Tujuan utama Bonda beli ni untuk membantu Bonda dalam melaksanakan tugas-tugas ofis. Mudah-mudahan Bonda dapat update Pena Bonda dengan lebih kerap lagi.
Bonda beli iPad yang paling rendah sekali harganya iaitu RM1,499. Ia cuma ada Wi-fi aje. Bonda perlukan skrin besar untuk membaca e-book dan menaip terutamanya post untuk Pena Bonda. Skrin IPhone Bonda dah jadi kecik, cukup sekadar untuk baca mesej aje. Itulah tanda-tanda orang dah nak masuk 5Siri. Jika dapat, Bonda nak iPad ni berfungsi macam laptop iaitu dapat menaip-naip kerja ofis. Bonda still mencari-cari lagi fungsinya yang macam tu. Best kalau dapat macam tu sebab laptop yang Bonda ada, baterinya cepat habis. So agak lecehlah juga nak pasang-pasang plugnya.
Bonda rasa cukuplah dulu setakat ni. Insya Allah kita jumpa lagi di lain waktu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...